maandag 12 december 2011

Winnaars Give-Away!

Nu ik erover nadenk, zal ik een volgende Give-Away vermoedelijk iets langer laten lopen, maar er zitten er een paar op hete kolen dus dat doe ik die personen in kwestie nu maar niet aan!

Het ging dus tussen deze twee:

En Blogger is zo vriendelijk mijn foto's met een extra lijntje te retoucheren, waarvoor dank, denk ik?
Ik laat jullie niet langer in spanning, want dit masjien heeft beslist wie gewonnen heeft.




Voor het Blauwe ritstasje waren er 12 deelnemers, en de Randomizer gaf nummer 9 aan.




En nummer negen, dat was Frauke Alexander!







Voor het Groene ritstasje waren 16 gegadigden, Randomizer koos daar voor nummer 6.









En nummer 6, dat was Joppe!






Veel succes ermee, Foxy Ladies, en geven even jullie adres door, zodat ik dat gezellig kan opsturen!
Voor de overige Dames en Heren, ik maak de tasjes nu ook op bestelling, dus gegadigden sturen maar even een mailtje naar sieselaajn AT gmail DOT com.

À la prochaine,

Sieselaajn.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten