vrijdag 9 december 2011

Hoe zit het met dat huis?

Ik krijg de laatste weken enorm veel de vraag hoe het met dat huis van ons gesteld is.
Ik zal U eens zeggen hoe het met dat huis van ons gesteld is. Goed. Want dat huis klaagt niet dat het achter zit op schema.

Wat is er sinds mijn vorige post nog gebeurd?

A. Er werd een nieuw tussenverdiep gestoken
B. De oude achterbouw werd afgegooid
C. De nieuwe achterbouw werd gezet
D. De laatste stukken muur/schouw werden gesloopt
E. De kelder werd uitgegraven en klaargemaakt voor de betonstorting van volgende week

Het Lief is ook nog bezig met de gelijkvloers uit te breken, maar ik heb hem achtergelaten met een bak bier en wat koeken, ik weet niet of daar intussen al veel van in huis is gekomen.
Een lijstje over wat nog moet gebeuren bespaar ik U, er bestaan daar immers niet genoeg letterkes voor.

En omdat ik verder niet veel zin heb om er nog veel woorden aan vuil te maken (wacht tot we kunnen beginnen inrichten, dan bombardeer ik U plat met design-drama-posts), kan U hieronder de foto's van vanmiddag aanschouwen. De leute ermee.

De toekomstige leefruimte met achteraan de nieuwe achterbouw

Het Lief en De Broer van Het Lief druk in gesprek, zicht naar voorkant toe.


Bovenaan het nieuwe plafond, voorlopig nog on-geïsoleerd.

Het trapgat voor de draaitrap, die doorloopt naar de kelder waar onze badkamer komt.

Achteraan komt 1 groot raam, daarachter ligt ons stadstuintje.

À Bientôt,


Sieselaajn.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten