woensdag 16 mei 2012

Hoera!

De balans na 1 jaar bloggen:

- Het huis is nog steeds onbewoonbaar. Maar kijk, we hebben toch al een terras.



Als U niet zou binnenzien zou U waarempel denken dat we goed bezig zijn.



- Dat Masjien en ik, wij zijn intussen dikke vrienden. Wie had dat durven denken? Ik niet en geef toe - U had ook uw twijfels.

- Hier gaat het wat minder, ik moet mezelf dringend een schop onder mijn (te dikke) kont verkopen.

- Dat Bloggen, dat is fantastisch. Het is ongelooflijk hoeveel schoons jullie uit jullie pen en van onder jullie machine rollen. Vandaag las ik dit en ik denk dat dat voor bloggen ook telt.

- 'SIESELAAJN' blijkt de ware uitspreekhel voor menig tong te betekenen. Geen nood - er wordt gewerkt aan een nieuwe blognaam. Dit keer sparen we uw musculus genioglossus.

- Een jaar is zo om, dus we stoppen er nog niet mee. Ik dank bij deze in een officiële nota al mijn volgers en lezers - jullie zijn geweldig.

En nu back to normal.


Sieselaajn. -Voor de gelegenheid in feeststemming-

2 opmerkingen:

  1. Awel proficiat met uw éénjarig bestaan! Da's plezant! En niet opgeven he, dat huis geraakt (ooit ;-) ) wel af!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoe is het ondertussen gesteld met het masjien? Ben ook nog op zoek naar een nieuwe (goedkopere) masjien aangezien de oma het niet altijd even leuk vind dat ik steeds opnieuw met haar masjien aan de haal ga!

    BeantwoordenVerwijderen