maandag 14 mei 2012

Vorige woensdag

Vorige woensdag ging ik richting de Van Katoen-tempel voor een uitgesteld onderonsje met de goeroe.
Dat was nen keer wijs, zie! Heel relaxt en onderhoudend, met tips en al. Een aanrader, ware het niet dat het de laatste sessie was.

Ik huppelde die voormiddag richting Vermiljoen en scoorde daar - in een tweede poging, het eerste was helaas al gereserveerd- een schoon stofke. Gezien ik weer voor het uitvoerend prakticisme ging, koos ik een stofke dat ging passen op zowat twee derden van wat er in mijn kleerkast lag. En mijn zomerjas. Essentieel in dit weer, zoiets.


Met een paspelleke ertussen ging dat schoon worden. Té schoon voor een gewoon rits, oordeelde Zsazsa. Dus ik kon het geheel pas thuis afwerken. Maar nu is het af en laat ik het zien.









Stof: Outfits van Moda Fabrics bij Vermiljoen

Ik  ben er ferm content mee.  Vooral met het matching schoeisel en zo.
Wat denkt U?



1 opmerking:

  1. Jaa, een heel schoon stofje! En schoon rokje ook. Had het ook al zien liggen bij Vermiljoen (het stofke dan) Uw schoenen zijn ook tof, vrolijk kleurtje!

    BeantwoordenVerwijderen