dinsdag 31 januari 2012

Nog...

NEGEN uur, WEINIG/GEEN slaap en 1 Nalu.

Dat scheidt mij nog van absolute ontspanning.
Dat en een mondeling examen. Broekschijterij ten top.

Geloof het of niet, maar Sieselaajn is in sé een vies vuil streverken. Bah, ik vind dat eigenlijk zelf een smerig idee. Ik had mezelf voor december niet onder die categorie geplaatst, maar nu is het duidelijk. Mijn verstand kan zich absoluut waarlijk NIET vereenzelvigen in het moeten ondergaan van een tweede zit.
Ik blok dus als een aangestoomde kip.

En excuseer mij nu, ik moet mijzelf nog snel bekwamen in het vouwen van luiers op volwassenmaat.

À Bientôt,

Sieselaajn.

EDIT: Sieselaajn werd met de grond gelijk gemaakt nog voor er een imaginaire luier aan te pas kwam. Zij gaat nu haar wonden likken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten