woensdag 18 januari 2012

Intussen achter het bureau...

... Worden autistische kleurenschema's van onder het stof gehaald;
... wordt er tegen de klok geblokt;
... worden goede voornemens ingelost;
... wordt in Hotel Mama(*****) het vertrouwde Gentse uitzicht gemist;
... vinden er paniekaanvallen plaats wegens bijzonder tegenstrijdige
toekomstige activiteiten;
... wordt er tergend traag afgeteld;
... wordt een tutorial voor dit strikje geschreven...
... en gaat Sieselaajn tenslotte langzaam dood.

3 opmerkingen:

  1. Superblog seg! Blij nog eens een medestudentje te ontdekken op het wereldwijde web. Nog veel succes, nog efkes knallen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben er vanaf. Ehm, ik moet binnen twee uur wel nog even een pop reanimeren, maar het hard werken zit erop!

    Ik prijs ons gelukkig dat we zo vroeg klaar zijn, maar met wat de hogeschool ons steeds lapt, vind ik dat we dat wel verdienen.

    Veel succes nog, hé! En ik kom hier ook eens wat meelezen, denk ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Toch niet Artevelde, toevallig? Been there, done that. Vreselijkste organisatie ever!

    BeantwoordenVerwijderen