donderdag 15 maart 2012

Naaien voor (niet-meer-zo'n) dummies.

Naailes. Of initiatie. Een stoomcursus van 4 avonden. Ik geniet er met volle teugen van.
We hebben er nu twee achter de rug, en eens we de basistrucjes overlopen hadden, konden we aan de slag.

De eerste les stikten we een potlodenrol, die ik aanpaste tot haakpennenrol, zeer handig. Recht stikken vergde nog enige oefening, maar kom, ik was op weg.



In het grootste vak stop ik mijn stopnaalden en lintmeter, en een klein zakje met paperclips. 
De stippenstof kocht ik bij Koekepeertje op Petit Bazaar, de vogels komen van Ikea.

Eergisteren was de tweede les, en toen gingen we voor een kussen. De achterflap werd gepimpt en werd de voorflap, en aangezien ik in mijn gele periode ben, moesten deze keer de gele stipjes van Koekepeertje er aan geloven. De bloemenstof kocht ik bij het stoffenkraam in Axel.


En hoewel dit uitnodigt tot zetelhangen, ga ik nu een terrasje doen. Wat had U gedacht?

Ik herinner U nog snel even aan mijn Give-Away, die loopt nog tot 30 maart.

À Bientôt,

Sieselaajn.

1 opmerking: