donderdag 15 september 2011

Rooie kaken.

Kent ge dat gevoel dat ge niet weet wat te vertellen? En dan wacht ge te lang en dan weet ge niet meer wat eerst verteld?

Wel... - Zo ging het niet. Mijn agenda zat gewoon vol. Ineens. En als ik dan al eens een gaatje vond, moest ik dat ten volle benutten om te recuppen van de vakantie. Wreed jong.
Voor dat gulder allemaal begint te denken dat ik twee maanden met mijn gat in de zon op één of ander subtropisch eiland heb gelegen, think again. Om budgettaire verbouwredenen werd het een hele zomer in dat Belgenland. Het is me wat, maar ik heb't overleefd. Ik zou durven zeggen met glans. Maar dat klinkt dan ook weer zo pfuh. En ik wil nog altijd graag op reis ook.

 Zomer dus. En dat begon hiermee.

07/07/2011 - Eerste zit!
(Voor de UGent-leken, dat hoopke cijfers in de laatst gevulde kolom, dat zijn mijn punten.)
Dat  begon al goed.
Vervolgens werd het linoleum-monster getemd. Mét flair.


(Dat kan chronologisch gezien ook vroeger geweest zijn, mei bijvoorbeeld. Maar als ge dat terug vindt en 't is wijs dan post ge dat maar. 'k Heb immers iets goed te maken.)


Couch-surfer, juli 2011.

Er werd al eens ge-Couchsufed. Dat deken vervangen is trouwens mijn volgende project, me dunkt.

Verder werd al eens een idee opgedaan op het werk, er gebeurde wel nen keer een wreed accident, er werd ge-DasPop-t, der gebeurden straffe dingen op kamp, er werd een dakgoot geïmproviseerd, en dat volgde dan weer op het voorgaande afbraakwerk. Tot slot was er nog Crammerock, waar Het Lief in stijl van de grond ging en er al eens een groepsfoto werd gemaakt.


Ergens in een babybed, juli 2011.
Wreed accident, juni 2011.
Straffe toeren in de kampkeuken, augustus 2011.

Lokerse Feesten, begin augustus 2011.
Tranen met tuiten, augustus 2011.
Sieselaajn nv. Voor uw creatief loodgieterswerk. Augustus 2011.
Sieselaajn & C° vs Achterbouw: 1-0. Augustus 2011.

Het Lief van de grond, Crammerock begin september 2011.

Crammerock 2011.
Schone zomer, vindt ge niet?
Á Bièntôt,


Uw Immer-Sieselaajn.

Ps: sponsors voor mijn uitgestelde reis mogen zich vanaf heden aanmelden. Voor stortingen vanaf 200€ schrijf ik in mijn schoonste handschrift een persoonlijk fiscaal attest.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten