vrijdag 3 juni 2011

Smulsels - Part One.

Soms, en dan vooral als ik honger heb, krijg ik het idee iets nieuws te gaan combineren in mijn hoofd. In mijn hoofd ziet dat er natuurlijk altijd verrukkelijk uit, en smaakt het ook zo. De realiteit valt soms (lees: vaak) al eens tegen. Maar vandaag zei Zijne Koninklijke Hoogheid Het Lief dat het lekker was.* Als't niet te vreten is, mag dat geweten zijn, maar als't echt lekker is, dan zeker!


Nodig voor 2 personen:
- 6 sneden brood, rijp voor de toaster
- Plakken kaas (liefst belegen, kwestie van iets te smaken)
- Plakken Gandaham (de hoeveelheid moet je zelf weten, sommigen verkiezen de combi, ik eet amper vlees dus ik ging voor louter kaas)
- Basilicum-pesto (bij voorkeur verse)
- Zongedroogde tomaten, liefst van die niet al te vettige
- Pistachenoten, een hand of twee (mogen ook walnoten of andere noten zijn, beetje afhankelijk van je smaak)
- P&Z


Todo:


Brood op de grillplaat, goede laag pesto erop;
De kaas/gandaham op het brood;

P&Z;
Zongedroogde tomaten in kleine snippers op het brood;
Grofgemalen noten bovenop;

8 minuten onder de grill en smullen maar!

In feite moest er in mijn hoofd nog verse fijngesnipperde basilicum op, maar door de grote 'ik-doe-nooit-mee-aan-ontbijten-honger' van Het Lief werd dat vergeten. 't Smaakte sowieso.

Bon Appetit!

À Bientôt,

Sieselaajn

* En dat voor een lief dat eigenlijk niet graag brood eet, beat that!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten