zondag 12 juni 2011

Deze week zag ik...

Omdat het tijd werd nog eens iets te posten,
Omdat het blok is,
Omdat dat alles behalve feest is,
Omdat ik nood had aan een feest,
Omdat ik een gaatje heb ipv een stokske (Het Lief krijgt bij deze de taak van toekomstige seksuele voorlichter in zijn nek),
En omdat ik bijgevolg genen vaderdag krijg,
Heb ik zaterdag uitgeroepen tot MIJNEN feestdag. En wat voor één.
Het begon al toen ik sufgeweg mijn ogen openden. Na de prut eens goed uit mijn ogen te hebben gewreven, constateerde ik een lege plek in mijn bed. 't Was daar niet meer warm, en nochtans stond mijnen wekker om half acht (neen, ik zit niet om acht uur achter mijnen bureau, ik moet eerst 2h ontbijten en acclimatiseren). Het Lief was'r dus vroeg van onder geneusd. Voor't goede doel. Zaterdag gingen ze eindelijk eens serieuze werken uitvoeren in ons toekomstig Paleis.
Zwaar misnoegd omwille van het niet ontvangen van een ochtendlijke 'ik-muis-er-vanonder-kus', ging ik ontbijten.
Wat'n jolijt toen ik na 2h talmen toch achter mijn bureau belandde en dit vond.


Ik zeg altijd: 'Ge hebt een superlief, of ge hebt pech.' Goed voor 50% feest.

En alsof dat nog niet genoeg was, mocht ik diezelfde namiddag een ware balzaal (neemt dat alstublieft met een korrelke zout, ons huis is wat men noemt 'bescheiden' qua oppervlakte) ontdekken waar diezelfde ochtend nog 2 kamers en een gang waren. Feest (100%) en vreugde alom. Wie wil nu vader zijn als ge dat kunt krijgen? (Ik ben misschien ook wel snel content, dat scheelt.) 

Grote slaapkamer VOOR


Grote Slaapkamer NU
Hal bij aankoop

Hal en Links de kleine slaapkamer bij de voorbereiding

Hal en Kleine slaapkamer NU
Voilà, ik kan weer met'n gerust hart gaan verder klooien achter mijn bureau.

À Bientôt,

Sieselaajn.

2 opmerkingen:

  1. oh my! en dan dacht ik dat ik een heftige verbouwingstijd achter de rug had! sterkte en succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben jong en onbezonnen, vooral dat laatste speelt in mijn voordeel. Denk ik. Hoop ik. Merci!

    BeantwoordenVerwijderen