maandag 11 juli 2011

Something Old,...

Geef toe, dat van die babyboom was een vree schoon excuus. Maar nu heb'k genoeg stilgelegen, geluierd en meer van dat, nu is't voor echt en ga ik bloggen. Aangezien ik wat schade in te halen heb, zal ik U ineens overladen ook.

Vandaag dook ik met een paar toffe madammen Gent in om mij eens ferm op die solden te smijten. Verdomseld, wat'n koopjes deed ik vandaag. Maar aangezien dat onder de categorie 'new' valt, zal ik hier later uitgebreid over uitweiden. Wat ik vandaag wel vaststelde, is dat ik dringend werk moet gaan maken van een oude traditie. Één van die uitverkoren toffe madammen trouwt volgende maand en ik moet zodoende dringend op zoek naar 4 zaken: 'Something old, something new, something borrowed & something blue.' Die something new is in de sjakos, maar over de andere drie mag getipt worden - al dan niet anoniem-.
Soit, om to the point te komen, ik heb die leuze schaamteloos gestolen 'geborrowed' om mijn blogachterstand goed te maken.

Om te beginnen haal ik dus wat ouwe koeien uit de gracht. Ik zou mezelf kunnen nemen, maar ik zet mezelf liever later in het rijtje. Zelfrespect en egotripperij - weetjewel.
Ik koos voor een filmpje van mijn leen-baby, die intussen al een leen-peuter is met een -in sneltreinvaart ontwikkelend eigen- willetje. Mijn leen-baby is er om te knuffelen als ik de nood voel mijn moederlijke gevoelens de vrije loop te laten, met dank aan zijn makers.


Dit filmpje dateert intussen al van'n paar weken terug, en ik verzeker U, ik durf het intussen reeds gedateerd noemen. De leen-baby gaat immers steeds meer op een wandelende Van Dale lijken. De leen-baby heeft ook een grote zus, een soort encyclopedie die alles wat je zegt als een spons opzuigt, en het ten gepaste tijde tegen je gebruikt. Heerlijk slim, die kids!

Ik wil overigens nog graag meegeven dat mijn stem ECHT wel VEEL sexy-er lijkt in mijn eigen hoofd. Jammer dat jullie dat niet horen.

2 opmerkingen:

  1. Zo een MEGA SCHATTIG KIND ! Te leen...? Om mijn grootmoederlijke gevoelens de vrije loop te laten...? (please...?)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha, ik zou zeggen: direct! Maar aangezien ik hem zelf leen moet ik het eerst eens vragen denk ik!

      Verwijderen