maandag 11 juli 2011

Something New,...

Met enig enthousiasme zet ik de serie verder.
Nieuwigheden verzinnen is niet bepaald moeilijk. Elke seconde is iets nieuws, maar aangezien ik het U oorspronkelijk zelfs wou besparen van mee te delen dat ik de voorbije vijf minuten vree op mijn stoel heb zitten wiebelen om toch maar niet die tocht naar het toilet te moeten maken, zal ik er ook niet verder over doorbomen. Ik heb interessantere nouvelles, namelijk.

Gisteren werd mijn nieuwe levensjaar met glas en glans ingezet. Na een zaterdagavond feestje met wijntjes tot in de vroege uurtjes, reden Mmle en Mr Sieselaajn tot aan de kreken om de zon uit haar bed te staren. 



Schoon - Schoon - Schoon! Ware het niet dat ik al een behoorlijke eind wakker was en mijn ogen bij gevolg wat moeite hadden om dat schoons te blijven bekijken. Het Lief zei dat het schoon was en dat we dat nog wel eens over doen. Schoon Lief, dat wel!
Naast mijn nieuwe levensjaar (ik verklap niet het hoeveelste, curieuzeneuzemosterdpotten) werden er ook andere nieuwe ontdekkingen gedaan.


Verse tapenade blijkt beter te smaken dan die uit een potteken -èèèècht?- en Sieslaajn zal nooit topfotograaf worden.

De titel van shopaholic, lijkt dan eerder zeer realistisch en binnen handbereik.

En ik lach voor de gelegenheid net zo schaapachtig als mijn bankrekening!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten