maandag 23 juli 2012

Gevonden!

Dat het niet alleen dat kabelke was, dat kon U wel al raden. Er zijn ook verbouwingen, GF en allerlei familiale omstandigheden die mij tijdelijk van het bloggen hielden.
Maar ik ben wel bezig geweest. Met rokjes voornamelijk, ook andere dingen maar daar heb ik dan weer geen foto's van dus dat kan ik niet bewijzen en wat ge niet kunt zien dat bestaat niet, toch?
Het gevolg is dat ik U nu even ga platbombarderen met rokskes, 't is maar dat ge't weet.

Soit.

Ik doe mijn best de chronologische volgorde aan te houden, dat is nog altijd het waarheidsgetrouwst.
Het begon dus met dit rokje, en toen wou haar mama ook één. De Zsazsa-snit zat haar niet helemaal gegoten, dus haalde ik alle A-lijntjes uit mijn kast en ging ze aan het passen. Uiteindelijk kwamen we tot een model dat goed in de heupen zat, maar nog wat moest verlengd worden. Ik ging aan het tekenen, zij het met enige spanning, maar ik ben wel content van't resultaat.




W. koos voor de Groovy Guitars van Michael Miller, ik haalde de stof bij Vermiljoen.

Ik vind de combinatie wel geslaagd, had graag het platstuk laten doorlopen met het onderpand maar daarvoor had ik helaas niet genoeg stof. Ik stikte ook deze keer geen paspel tussen, maar wel bias dat ik platstreek en een centimeter liet komen piepen, dat deed ik ook hier.


En als ik U nu zeg dat dat gezin nog 2 vrouwen telt, dan voelt U de bui al hangen zeker?



Geen opmerkingen:

Een reactie posten