dinsdag 24 april 2012

Ten eerste en ten tweede.

Ten eerste.

Wat is dat hier met die nieuwe blogger? Er kan nu niet van mij gezegd worden dat ik een windows/macintosh-onkundig vrouwmens ben, maar die nieuwe configuratie heeft mij vandaag al enkele van de tien geboden doen breken. Is de bedoeling van vooruitgang niet dat het beter is? En duidelijker? Of  overschrijd ik hier mentaal een generatiegrens of vier (vooruit, bedoel ik dan) en ga ik jennen over een niets?
Ge moet mij verexcuseren, ik moet alleszins nog wennen aan dit alles hier.

Ten tweede.

Verexcuseren doe ik niet meer, ik denk niet dat je iets als dit kunt rechtzetten met wat gesorry. Ik laat het dan ook.
De uitslag van de Give-Away, die beloof ik U al van de laatste dag van maart. Maar toen regende het. En de leen-baby was niet thuis. En de leen-baby bestaat eigenlijk ook al niet meer, het is een leen-kleuter.
Maar kijk, ik ga dat hier allemaal goedmaken met een superschattig filmpje van een blonde leen-kleuter, die zal vertellen wie de Give-Away won.

Ten minste, dat was de opzet. Het was ook een verdomd schattig filmpje. Maar toen bleek dat ik niet op play had geduwd en had de leen-kleuter geen zin meer. Niet alles in het leven gaat nu éénmaal hoe U het gepland had. Daar zal moeder-zijnd blogvlaanderen mij vast in bijvallen.




 U zal mij dus op mijn woord moeten geloven dat Mama Saartje met de wolk gaat lopen. Dus als de winnares mij even een mailtje kan sturen met het gewenste kleurenschema en eventueel een adres?

Omdat de interesse voor de wolk nogal op een laag pitje stond, heb ik besloten er geen twee te maken. Het blijft dus bij 1 wolk-winnares. Maar ik heb nog een Flow liggen (in een plastiekje) en die is voor de eerste naardewolk-meedinger die het niet haalde, die hieronder een in- en intrieste boodschap nalaat. Zoniet, gaat ook die richting Mama Saartje.





Ten derde (omdat we dan toch bezig zijn).

Ik ben nog steeds aan het naaien. Het is hier wat stil omdat het niet stil is ergens anders. Zo is er het huis (ok ja, daar is het helaas nog steeds erg rustig), maar er is ook de thesis en het werk.

Om hier toch geen compleet foto-loze post van te maken, zwier ik hier nog enkele kleurrijke stoffen bij die recent mijn collectie vervoegden. Met dank aan de bezoekjes aan de Petit-Bazaar-boetiek, Van Katoen, en Julija's Shop!






Met die laatste buit (Kokka's blauwe vliegtuigjes van bij Julija's) waagde ik mezelf aan een handtas, die zie je  later!

À Bientôt,

Sieselaajn.

6 opmerkingen:

  1. Oei, ik weet eigenlijk niet meer of ik naar de wolk meegedingd heb. Bij deze voel ik me intriest als ik dat niet gedaan heb ;-). Dus ik weet ook niet of ik in aanmerking kom voor de flow... In ieder geval, die zou mijn intriest gevoel toch wat doen keren ;-) Groetjes!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En hopelijk vind je gauw wat tijd om je mooie stofjes te verwerken!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ah, en ik deed dus wel mee, en won, joehoe! Ik zie niet meteen je mail-adres, dus als je wil, mag jij me mailen op mama-saartje at hotmail...
    Ik was ook op Van Katoen, maar heb mezelf kunnen inhouden wat betreft stofjes. Maar die vliegtuigjes zijn wel super mooi! Ik ben benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hilde@home, als er tegen morgen niemand anders heeft gereageerd, is hij voor jou!

    BeantwoordenVerwijderen